Yılmaz, A. (2001). Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 25(25), 147-158.
AMA
Yılmaz A. Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Haziran 2001;25(25):147-158.
Chicago
Yılmaz, Ali. “Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme Ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25, sy. 25 (Haziran 2001): 147-58.
EndNote
Yılmaz A (01 Haziran 2001) Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25 25 147–158.
IEEE
A. Yılmaz, “Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 25, sy. 25, ss. 147–158, 2001.
ISNAD
Yılmaz, Ali. “Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme Ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25/25 (Haziran 2001), 147-158.
JAMA
Yılmaz A. Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25:147–158.
MLA
Yılmaz, Ali. “Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme Ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 25, sy. 25, 2001, ss. 147-58.
Vancouver
Yılmaz A. Sınıf İçi Öğrenci-Öğrenci Etkileşiminin Öğrenme ve Sosyal Gelşim Üzeindeki Etkileri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25(25):147-58.