Makalede ikibinli yılların Türk Milli Eğitim Sistemine empoze ettiği örgütlenme biçimi ile bu örgütlenmenin yönetilmesi şekli tartışılmaktadır. Bu çerçevede ikibinli yıllara damgasını vuran değişme ve gelişmelerle ülkemizin kendi gerçekleri göz önünde bulundurularak Türk Milli Eğitim Sisteminin örgütlenmesi modeli, yönetimin örgütlenmesi ve öğretimin örgütlenmesi boyutlarında tartışılmaktadır. Son olarak makalede, önerilen örgütlenme modelinin yönetilmesi tartışıldıktan sonra eğitim yöneticilerimizin yetişme ihtiyacı vurgulanmaktadır
Makalede ikibinli yılların Türk Milli Eğitim Sistemine empoze ettiği örgütlenme biçimi ile bu örgütlenmenin yönetilmesi şekli tartışılmaktadır. Bu çerçevede ikibinli yıllara damgasını vuran değişme ve gelişmelerle ülkemizin kendi gerçekleri göz önünde bulundurularak Türk Milli Eğitim Sisteminin örgütlenmesi modeli, yönetimin örgütlenmesi ve öğretimin örgütlenmesi boyutlarında tartışılmaktadır. Son olarak makalede, önerilen örgütlenme modelinin yönetilmesi tartışıldıktan sonra eğitim yöneticilerimizin yetişme ihtiyacı vurgulanmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 24 Sayı: 24 |