BibTex RIS Kaynak Göster

Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü

Yıl 2000, Cilt: 22 Sayı: 22, 203 - 219, 01.03.2000

Öz

Yeni dünya beklenmedik sonuçlarla karşı karşıyadır. Böyle bir dünyada, geleceğin haritasının önceden çizilmesi güç olduğu gibi, ileriye yönelik anlamlı bir vizyon yerleştirmek ve verimli bir stratejik plan hazırlamak için elimlide yeterli derecede bilgi olduğunu söyleme de oldukça. zordur. Gerçekte, geleceği yorumlayabileceğimiz ve bir ölçüde onu kontrol edebileceğimiz inancı hayaldir. Bu da, potansiyel olarak korkulara ve gelecekle ilgili güven duygusunun azalmasına yol açar. Bu düşünce, sahip olduğumuz örgütsel sistemin, yeni dünyayı saran şartlara uygun olarak analiz edilmesini ve sistemin sürekliliğini devam ettirebilmesi için sistemin dinamik bir araştırma sürecine dayandırılmasını zorunlu kılmaktadır.

Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü

Yıl 2000, Cilt: 22 Sayı: 22, 203 - 219, 01.03.2000

Öz

Yeni dünya beklenmedik sonuçlarla karşı karşıyadır. Böyle bir dünyada, geleceğin haritasının önceden çizilmesi güç olduğu gibi, ileriye yönelik anlamlı bir vizyon yerleştirmek ve verimli bir stratejik plan hazırlamak için elimlide yeterli derecede bilgi olduğunu söyleme de oldukça. zordur. Gerçekte, geleceği yorumlayabileceğimiz ve bir ölçüde onu kontrol edebileceğimiz inancı hayaldir. Bu da, potansiyel olarak korkulara ve gelecekle ilgili güven duygusunun azalmasına yol açar. Bu düşünce, sahip olduğumuz örgütsel sistemin, yeni dünyayı saran şartlara uygun olarak analiz edilmesini ve sistemin sürekliliğini devam ettirebilmesi için sistemin dinamik bir araştırma sürecine dayandırılmasını zorunlu kılmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Fatih Töremen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 22 Sayı: 22

Kaynak Göster

APA Töremen, Y. D. D. F. (2000). Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 22(22), 203-219.
AMA Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Mart 2000;22(22):203-219.
Chicago Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22, sy. 22 (Mart 2000): 203-19.
EndNote Töremen YDDF (01 Mart 2000) Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22 22 203–219.
IEEE Y. D. D. F. Töremen, “Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 22, sy. 22, ss. 203–219, 2000.
ISNAD Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22/22 (Mart 2000), 203-219.
JAMA Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;22:203–219.
MLA Töremen, Yrd. Doç. Dr. Fatih. “Kaos Teorisi Ve Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 22, sy. 22, 2000, ss. 203-19.
Vancouver Töremen YDDF. Kaos Teorisi ve Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;22(22):203-19.