BibTex RIS Kaynak Göster

Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler

Yıl 1999, Cilt: 17 Sayı: 17, 53 - 64, 01.08.1999

Öz

Toplumsal değişme bir durumdan diğer bir duruma geçişi ifade etmektedir. Bu değişim ve dönüşüm kültürü gerek toplumlara gerekse bireylere önemli sorumluluklar yüklemektedir. Eğitim sürecinin en önemli öğelerinden birisi olan öğretmenlerimiz, toplumsal değişmenin ön gördüğü koşullardan en çok etkilenenlerin başında gelmektedirler. Bu nedenle bu çalışmada toplumsal değişim süreci içersinde öğretmen ve öğretmen rollerinde ortaya çıkan değişiklikleri tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda toplumsal değişim süreci içersinde öğretmenlere düşen görevler ile bu değişim süreci içersinde öğretmenlerin yetiştirilmesinde dikkat edilmesi gereken hususlara yer verilmiştir.

Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler

Yıl 1999, Cilt: 17 Sayı: 17, 53 - 64, 01.08.1999

Öz

Toplumsal değişme bir durumdan diğer bir duruma geçişi ifade etmektedir. Bu değişim ve dönüşüm kültürü gerek toplumlara gerekse bireylere önemli sorumluluklar yüklemektedir. Eğitim sürecinin en önemli öğelerinden birisi olan öğretmenlerimiz, toplumsal değişmenin ön gördüğü koşullardan en çok etkilenenlerin başında gelmektedirler. Bu nedenle bu çalışmada toplumsal değişim süreci içersinde öğretmen ve öğretmen rollerinde ortaya çıkan değişiklikleri tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda toplumsal değişim süreci içersinde öğretmenlere düşen görevler ile bu değişim süreci içersinde öğretmenlerin yetiştirilmesinde dikkat edilmesi gereken hususlara yer verilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Arş. Gör. Mustafa Şanal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 17 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Şanal, A. G. M. (1999). Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 17(17), 53-64.
AMA Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Ağustos 1999;17(17):53-64.
Chicago Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17, sy. 17 (Ağustos 1999): 53-64.
EndNote Şanal AGM (01 Ağustos 1999) Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17 17 53–64.
IEEE A. G. M. Şanal, “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 17, sy. 17, ss. 53–64, 1999.
ISNAD Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 17/17 (Ağustos 1999), 53-64.
JAMA Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;17:53–64.
MLA Şanal, Arş. Gör. Mustafa. “Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler Ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 17, sy. 17, 1999, ss. 53-64.
Vancouver Şanal AGM. Toplumsal Değişim Süreci İçerisinde Öğretmenler ve Öğretmen Rollerindeki Değişmeler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1999;17(17):53-64.