Bu çalışmanın amacı, halen ülkemizde, özellikle eğitimciler arasında, yanlış bir şekilde ‘yerelleşme' olarak kavramlaştırılmaya çalışılan eğitimin yerinden yönetimi kavramını ilgili alanyazına dayalı olarak ele almak; bu yaklaşımın ülkemiz açısından anlam ve önemine değinmek; böylece de bu konuda eğitimciler arasında akademik bir diyaloğun başlaması ve gelişmesine katkıda bulunmaktır.
Bu çalışmanın amacı, halen ülkemizde, özellikle eğitimciler arasında, yanlış bir şekilde ‘yerelleşme' olarak kavramlaştırılmaya çalışılan eğitimin yerinden yönetimi kavramını ilgili alanyazına dayalı olarak ele almak; bu yaklaşımın ülkemiz açısından anlam ve önemine değinmek; böylece de bu konuda eğitimciler arasında akademik bir diyaloğun başlaması ve gelişmesine katkıda bulunmaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 1998 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1998 Cilt: 16 Sayı: 16 |