Bu araştırma, kaliteyi temel alarak tüm süreçlerin hizmetlerin tam katılım yoluyla sürekli iyileştirilmesini ve geliştirilmesini amaçlayan toplam kalite yönetiminin yükseköğretim kurumlarında uygulanabilmesine ilişkin görüşlerin önerilerin saptanması ve değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Çalışma; Abant İzzet Baysal Üniversitesi'ndeki öğretim elemanlarının görüşlerinden elde edilen verilerle gerçekleştirilmiş ve aşağıda özetlenmiştir.
Bu araştırma, kaliteyi temel alarak tüm süreçlerin hizmetlerin tam katılım yoluyla sürekli iyileştirilmesini ve geliştirilmesini amaçlayan toplam kalite yönetiminin yükseköğretim kurumlarında uygulanabilmesine ilişkin görüşlerin önerilerin saptanması ve değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Çalışma; Abant İzzet Baysal Üniversitesi'ndeki öğretim elemanlarının görüşlerinden elde edilen verilerle gerçekleştirilmiş ve aşağıda özetlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 1998 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1998 Cilt: 16 Sayı: 16 |