Son on yıl içinde bazı ülkelerde eğitimde mükemmelliğe ulaşmak için. değişik yenileşmeler yapılmaktadır. Bu yenileşmeler, daha kapsamlı öğretmen yetiştirme programlarından, daha zor mezuniyet koşullarına kadar uzanmaktadır. Ne yazık ki ülkemiz eğitiminde, eğitim fakültelerinin temel amacına ters düşen öğretmen yetiştirme programlarından, iki yılda bir affa uğrayan mezuniyet koşullarına kadar, mükemmellikten uzaklaşan uygulamalar yapılmıştır. Üstelik bu uygulamalar, görevli üç organ. Milli Eğitim Bakanlığı. YÖK ve Üniversite, tarafından hem eleştirilmiş, hem de seyredilmiştir.
Son on yıl içinde bazı ülkelerde eğitimde mükemmelliğe ulaşmak için. değişik yenileşmeler yapılmaktadır. Bu yenileşmeler, daha kapsamlı öğretmen yetiştirme programlarından, daha zor mezuniyet koşullarına kadar uzanmaktadır. Ne yazık ki ülkemiz eğitiminde, eğitim fakültelerinin temel amacına ters düşen öğretmen yetiştirme programlarından, iki yılda bir affa uğrayan mezuniyet koşullarına kadar, mükemmellikten uzaklaşan uygulamalar yapılmıştır. Üstelik bu uygulamalar, görevli üç organ. Milli Eğitim Bakanlığı. YÖK ve Üniversite, tarafından hem eleştirilmiş, hem de seyredilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 1996 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1996 Cilt: 8 Sayı: 8 |