Bu çalışmada, Milli Eğitim Bakanlığı `nın bütün birimlerinin "fikir ve hareket kaynağı" ve "Bakanlık Makamının en yakın ilmi danışma ve karar organı" (M.E.G.S.B., 1985 (a): 37) olarak nitelenen Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı `nda kararların hangi aşamalardan geçerek oluştuğu ve kuruluşundan 1992 yılına kadar geçen süre içerisinde hangi konularda ne kadar karar alındığının belirlenmesi amaçlanmıştır. Talim ve Terbiye Kurulunda Karar Aşamaları Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (T.T.K.B.), Milli Eğitimimizin amaçlanna, ilkelerine uygun bir şekilde ve çağdaş yöntemlerle bir bütün olarak milli eğitimi gerçekleştirmek amacıyla görev alanında aldığı kararların aşamaları aşağıda özetlenmiştir83-96
Bu çalışmada, Milli Eğitim Bakanlığı `nın bütün birimlerinin "fikir ve hareket kaynağı" ve "Bakanlık Makamının en yakın ilmi danışma ve karar organı" (M.E.G.S.B., 1985 (a): 37) olarak nitelenen Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı `nda kararların hangi aşamalardan geçerek oluştuğu ve kuruluşundan 1992 yılına kadar geçen süre içerisinde hangi konularda ne kadar karar alındığının belirlenmesi amaçlanmıştır. Talim ve Terbiye Kurulunda Karar Aşamaları Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (T.T.K.B.), Milli Eğitimimizin amaçlanna, ilkelerine uygun bir şekilde ve çağdaş yöntemlerle bir bütün olarak milli eğitimi gerçekleştirmek amacıyla görev alanında aldığı kararların aşamaları aşağıda özetlenmiştir83-96
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1996 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1996 Cilt: 5 Sayı: 5 |