BibTex RIS Kaynak Göster

Okumayı Sevmek ve Sevdirmek

Yıl 1995, Cilt: 3 Sayı: 3, 341 - 344, 01.04.1995

Öz

Okuma alışkanlığı çok az olan bir toplumda yaşadığımız gerçeği; çocuklarımıza okuma alışkanlığı kazandırmak ve bu alışkanlığı kökleştirmek görevini zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle; çocuk okuma çağına geldiğinde, mekanik olarak okumayı öğretmek yeterli olmamakta, okumayı vazgeçilmez bir alışkanlık edindirerek, kitap ve okuma sevgisini kazandırmak gerekmektedir.

Okumayı Sevmek ve Sevdirmek

Yıl 1995, Cilt: 3 Sayı: 3, 341 - 344, 01.04.1995

Öz

Okuma alışkanlığı çok az olan bir toplumda yaşadığımız gerçeği; çocuklarımıza okuma alışkanlığı kazandırmak ve bu alışkanlığı kökleştirmek görevini zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle; çocuk okuma çağına geldiğinde, mekanik olarak okumayı öğretmek yeterli olmamakta, okumayı vazgeçilmez bir alışkanlık edindirerek, kitap ve okuma sevgisini kazandırmak gerekmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Esin Ardıç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Ardıç, E. (1995). Okumayı Sevmek ve Sevdirmek. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 341-344.
AMA Ardıç E. Okumayı Sevmek ve Sevdirmek. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Nisan 1995;3(3):341-344.
Chicago Ardıç, Esin. “Okumayı Sevmek Ve Sevdirmek”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, sy. 3 (Nisan 1995): 341-44.
EndNote Ardıç E (01 Nisan 1995) Okumayı Sevmek ve Sevdirmek. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 341–344.
IEEE E. Ardıç, “Okumayı Sevmek ve Sevdirmek”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, ss. 341–344, 1995.
ISNAD Ardıç, Esin. “Okumayı Sevmek Ve Sevdirmek”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3/3 (Nisan 1995), 341-344.
JAMA Ardıç E. Okumayı Sevmek ve Sevdirmek. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3:341–344.
MLA Ardıç, Esin. “Okumayı Sevmek Ve Sevdirmek”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, 1995, ss. 341-4.
Vancouver Ardıç E. Okumayı Sevmek ve Sevdirmek. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):341-4.