BibTex RIS Kaynak Göster

Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği

Yıl 1995, Cilt: 2 Sayı: 2, 237 - 245, 01.03.1995

Öz

Bir ülkenin çağdaşlaşması için ön koşullardan birisi de eğitimdir. Eğitim, ülkelerin gelişmişlik düzeyleri ile de paralellik göstermektedir. Ancak hemen hemen her ülkede eğitim sorunlarından söz edilmektedir. Çünkü, demografik faktörler, eğitime artan istek, ekonomik zorluklar, bilimsel ve teknolojik gelişmeler bireyleri ve toplumları etkilemiş ve geleneksel eğitim sistemi bu sorunlara ve gereksinimlere yanıt veremez duruma gelmiştir. Bu bağlamda eğitim hedefleri gerçekleşememektedir. Eğitimin hedeflerinin gerçekleşebilmesi için teknolojinin, bir başka deyişle, eğitim teknolojisi öğretme-öğrenme yaklaşımlarının ve yöntemlerinin işe koşulması gerektiğini birçok eğitim bilimi uzmanı vurgulamışlardır.

Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği

Yıl 1995, Cilt: 2 Sayı: 2, 237 - 245, 01.03.1995

Öz

Bir ülkenin çağdaşlaşması için ön koşullardan birisi de eğitimdir. Eğitim, ülkelerin gelişmişlik düzeyleri ile de paralellik göstermektedir. Ancak hemen hemen her ülkede eğitim sorunlarından söz edilmektedir. Çünkü, demografik faktörler, eğitime artan istek, ekonomik zorluklar, bilimsel ve teknolojik gelişmeler bireyleri ve toplumları etkilemiş ve geleneksel eğitim sistemi bu sorunlara ve gereksinimlere yanıt veremez duruma gelmiştir. Bu bağlamda eğitim hedefleri gerçekleşememektedir. Eğitimin hedeflerinin gerçekleşebilmesi için teknolojinin, bir başka deyişle, eğitim teknolojisi öğretme-öğrenme yaklaşımlarının ve yöntemlerinin işe koşulması gerektiğini birçok eğitim bilimi uzmanı vurgulamışlardır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Ali Çeliksoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çeliksoy, M. A. (1995). Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2(2), 237-245.
AMA Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Mart 1995;2(2):237-245.
Chicago Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2, sy. 2 (Mart 1995): 237-45.
EndNote Çeliksoy MA (01 Mart 1995) Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 2 237–245.
IEEE M. A. Çeliksoy, “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 2, sy. 2, ss. 237–245, 1995.
ISNAD Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2/2 (Mart 1995), 237-245.
JAMA Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2:237–245.
MLA Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 2, sy. 2, 1995, ss. 237-45.
Vancouver Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2(2):237-45.