Başarılı kabul edilen reklamlar sadece reklam ajansıarının değil, aynı zamanda reklamverenlerin de eseridir. Ajans ve reklamverenin uyumlu çalışması heriki taraf için de kazanımlar içerir. Bunungerçekleşmesinin ilk adımı ise reklamverenin kendine uygun bir ajans 'ile çalışmasıdır.İş hayatının her kademesinde görülen çatışmalar ve anlaşmazlıklar reklam sektörü içinde de sıkça yaşanır. Bu tarz durumlarda reklamverenin kendine yeni bir ajans bulması gerekebilir. Ajans seçim süreci, başarıya açılan kapıda ilk ve uzun bir adımdır. Bu çalışma; reklam ajansı seçim sürecinin basamaklarını açıklamaktadır.
Reklam Reklam Ajansı Reklamveren Reklam Ajansı Seçim Süreci.
Successful advertisements are not only the work ofadvertising agencies, butalso the advertisers. The harmony between the advertiser and the ageney can produce so much gain for both sides. Working with the perfect partner is the key forthis. The disagreements and conflicts between the advertisers and agencies are ordinary thingsfor advertising sector. In these situations, sometimes advertiser has tofind himselfan other advertising ageney. Advertising ageney selection process is thefirst and a long step for a successful harmony. This study is explaining the steps ofadvertising ageney selection process.
Advertising Advertising Ageney Advertiser Advertising Ageney Selection Process.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Bölüm | Research Article |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2003 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 20 Sayı: 1 |