BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACl OLARAK WORLD WIDE WEB

Yıl 2000, Cilt: 17 Sayı: 1, 225 - 237, 01.01.2000

Öz

Bu yazının amacı pazarlarna iletişim karmasında World Wide Web'in yerini ortaya koymaktır. Bunun için World Wide Web'in ne olduğu ve pazarlama iletişimi açısından üstlendiği rol incelenecektir. Web'in pazarlarna iletişiminde kullanımına örnekler gösterilen makalede, gelecekte Web'e bağlı olarak reklarncılığın nasıl bir yönelim izleyeceğine ilişkin ipuçları yakalanmaya çalışılmıştır.

Kaynakça

  • Berthon, H., Pirt, L. & Watson, R. T. (1996). Re-surfing W3: Reseacrh perspectives on marketing communication and buyer behaviour on the World Wide Web. International Journal ofAdvertising, 15,287-301.
  • ------------------------------------------------------- (1996, January/February). The World Wide Web as an advertising medium, Journal of Advertising Research, 43-54.
  • Burke, R. R. (1996, March/April). Virtual shopping: Breakthrough in marketing research. Harvard Business Review, 120-131.
  • Dissertation Abstracts International (1996). Adventure in cyberspace: Exploring the World Wide Web pages on the internet. Dissertation Abstracts International, 56, 9, 3358A.
  • Ducoffe, R. H. (1996, September/October). Advertising value and advertising on the Web. Journal ofAdvertising Reseacrh, 21-35.
  • Kotler, P. (1991). Marketing management: Analysis, planning, implementation and control. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
  • Menteşoğlu, K. (1997, Nisan). Satıcının ölümü. PC Magazine Türkiye. 96-98.
  • Pavlik, J.V. (1996). New media technology. Boston, MA: Allyn and Bacon. Reklam seyredene rüşvet vereceğiz.(1996, Şubat 13). Hürriyet. 21. Yüzyıl Eki, s. 4.
  • Tanış, D. (1997, Mart). En iyi ticari sayfalar. PC Magazine Türkiye. 96-97. The accidental superhighway (1995, July 1). The Economist, Survey 5-20.
  • Watson, i. (1994, October). Advertising on the net. Managing Information, 33-34.

PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACl OLARAK WORLD WIDE WEB

Yıl 2000, Cilt: 17 Sayı: 1, 225 - 237, 01.01.2000

Öz

Kaynakça

  • Berthon, H., Pirt, L. & Watson, R. T. (1996). Re-surfing W3: Reseacrh perspectives on marketing communication and buyer behaviour on the World Wide Web. International Journal ofAdvertising, 15,287-301.
  • ------------------------------------------------------- (1996, January/February). The World Wide Web as an advertising medium, Journal of Advertising Research, 43-54.
  • Burke, R. R. (1996, March/April). Virtual shopping: Breakthrough in marketing research. Harvard Business Review, 120-131.
  • Dissertation Abstracts International (1996). Adventure in cyberspace: Exploring the World Wide Web pages on the internet. Dissertation Abstracts International, 56, 9, 3358A.
  • Ducoffe, R. H. (1996, September/October). Advertising value and advertising on the Web. Journal ofAdvertising Reseacrh, 21-35.
  • Kotler, P. (1991). Marketing management: Analysis, planning, implementation and control. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
  • Menteşoğlu, K. (1997, Nisan). Satıcının ölümü. PC Magazine Türkiye. 96-98.
  • Pavlik, J.V. (1996). New media technology. Boston, MA: Allyn and Bacon. Reklam seyredene rüşvet vereceğiz.(1996, Şubat 13). Hürriyet. 21. Yüzyıl Eki, s. 4.
  • Tanış, D. (1997, Mart). En iyi ticari sayfalar. PC Magazine Türkiye. 96-97. The accidental superhighway (1995, July 1). The Economist, Survey 5-20.
  • Watson, i. (1994, October). Advertising on the net. Managing Information, 33-34.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Neşe Sever Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 17 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Sever, N. (2000). PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACl OLARAK WORLD WIDE WEB. Kurgu, 17(1), 225-237.

19150