BibTex RIS Kaynak Göster

TELEViZYON REKLAM FiLMi YAPlMlNDA MALiYETi ETKiLEYEN FAKTÖRLER

Yıl 1995, Cilt: 13 Sayı: 1, 268 - 277, 01.01.1995

Kaynakça

  • BALDWIN, Huntley: Creating Effective TV Commercials, Oratrı Book, Chlcaço, 1982.
  • BERNSTaN, D.; EVANS, Robin B.; Production· Creativity In Advertislng, PHıman Puıb1'1 shIng, London. 1988.
  • DMYTRY, Edward; Sinemeda Yönetmennk. (Ü. Uzun) Istanbul, Ara Yeyrnlen, 1984.
  • GÜÇHAN, Nacl; Sıstem Yaklaşımı ile Televizyon Eğitim Programı Yapımı. Anadolu Ün!. AÖF Yayıım, Esıkişehiır. 1988.
  • KILIÇ, Levend; Televizyon Eğitim Programlarında Vapım Vönetim. Anadolu Üni. AÖF Yayını, Esikişehir, 1987.
  • MilLERSON, Geraldı The Technique of L1ghting. 2. Aikt'ion, Scottand Foosıl Press, 1982.
  • TRT Reklam DairesiBaşkanlığı 1993 Vılı Hızmetiçi Raporu.
  • ZETTL, Herbert: Televlslon Productlon Handbook. Second Edition, Calıi!forn'la Wardls WorthPuıb!lls:hlng, 1968.

TELEViZYON REKLAM FiLMi YAPlMlNDA MALiYETi ETKiLEYEN FAKTÖRLER

Yıl 1995, Cilt: 13 Sayı: 1, 268 - 277, 01.01.1995

Kaynakça

  • BALDWIN, Huntley: Creating Effective TV Commercials, Oratrı Book, Chlcaço, 1982.
  • BERNSTaN, D.; EVANS, Robin B.; Production· Creativity In Advertislng, PHıman Puıb1'1 shIng, London. 1988.
  • DMYTRY, Edward; Sinemeda Yönetmennk. (Ü. Uzun) Istanbul, Ara Yeyrnlen, 1984.
  • GÜÇHAN, Nacl; Sıstem Yaklaşımı ile Televizyon Eğitim Programı Yapımı. Anadolu Ün!. AÖF Yayıım, Esıkişehiır. 1988.
  • KILIÇ, Levend; Televizyon Eğitim Programlarında Vapım Vönetim. Anadolu Üni. AÖF Yayını, Esikişehir, 1987.
  • MilLERSON, Geraldı The Technique of L1ghting. 2. Aikt'ion, Scottand Foosıl Press, 1982.
  • TRT Reklam DairesiBaşkanlığı 1993 Vılı Hızmetiçi Raporu.
  • ZETTL, Herbert: Televlslon Productlon Handbook. Second Edition, Calıi!forn'la Wardls WorthPuıb!lls:hlng, 1968.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Aydın Ziya Özgür Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 13 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Özgür, A. Z. (1995). TELEViZYON REKLAM FiLMi YAPlMlNDA MALiYETi ETKiLEYEN FAKTÖRLER. Kurgu, 13(1), 268-277.

19150