BibTex RIS Kaynak Göster

TELEVİZYON REKLAMLARlNDA BAZI TEKNİK ÖZELLİKLER

Yıl 1990, Cilt: 8 Sayı: 2, 305 - 307, 01.07.1990

Kaynakça

  • Roy Paul Nelson, The Design Of Advertising, 5.B. (USA: Wm.C. Brown Publishers), 1985.
  • Runyon, Kenneth E, Advertising, ı.B. (Columbus: Charles E. Merrill Publishirıg Co.), 1984.
  • S.W. Dunn and A.M. Barban, Advertisiııg, (Hindsdale, Illinois: The Dryden Press.), 1974.

TELEVİZYON REKLAMLARlNDA BAZI TEKNİK ÖZELLİKLER

Yıl 1990, Cilt: 8 Sayı: 2, 305 - 307, 01.07.1990

Kaynakça

  • Roy Paul Nelson, The Design Of Advertising, 5.B. (USA: Wm.C. Brown Publishers), 1985.
  • Runyon, Kenneth E, Advertising, ı.B. (Columbus: Charles E. Merrill Publishirıg Co.), 1984.
  • S.W. Dunn and A.M. Barban, Advertisiııg, (Hindsdale, Illinois: The Dryden Press.), 1974.
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Hasan Sami Yaygıngöl Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yaygıngöl, H. S. (1990). TELEVİZYON REKLAMLARlNDA BAZI TEKNİK ÖZELLİKLER. Kurgu, 8(2), 305-307.

19150