İŞİTME ENGELLİ ÇOCUKLARlN SÖZEL İLETİŞİM BECERİLERİNiN DEGERLENDİRİLMESİ
Yıl 1990,
Cilt: 8 Sayı: 2, 456 - 462, 01.07.1990
Süleyman Eripek
Kaynakça
- Gearheart, B.R. ve M.W. Weishahn. The Exceptional Student In the Regular Classroom. U.S.A.: Times Mirror/Mosby, 1984.
- Ling, D. ve A.H. Ling. Aural Habllitatlon. U.S.Ao: The Alexander Graham Bell Association for the Deaf, Ine, 1978.
- Northem, J.L. ve M.P. Downs. Hearing In Children. U.S.A.: Williams and Wilkins, 1984.
- Özsoy, Yahya. «Türkiye'de Sağırlar Eğitiminde Sözlü İletişim Yönteminin Etkililjği». Ankara: Yayınlanmamış araştırma, 19790
- Özsoy, Y., M. Özyürek ve S. Eripek. Özel Eğitime Giriş. Ankara: Karatepe Yayınları, 1989.
İŞİTME ENGELLİ ÇOCUKLARlN SÖZEL İLETİŞİM BECERİLERİNiN DEGERLENDİRİLMESİ
Yıl 1990,
Cilt: 8 Sayı: 2, 456 - 462, 01.07.1990
Süleyman Eripek
Kaynakça
- Gearheart, B.R. ve M.W. Weishahn. The Exceptional Student In the Regular Classroom. U.S.A.: Times Mirror/Mosby, 1984.
- Ling, D. ve A.H. Ling. Aural Habllitatlon. U.S.Ao: The Alexander Graham Bell Association for the Deaf, Ine, 1978.
- Northem, J.L. ve M.P. Downs. Hearing In Children. U.S.A.: Williams and Wilkins, 1984.
- Özsoy, Yahya. «Türkiye'de Sağırlar Eğitiminde Sözlü İletişim Yönteminin Etkililjği». Ankara: Yayınlanmamış araştırma, 19790
- Özsoy, Y., M. Özyürek ve S. Eripek. Özel Eğitime Giriş. Ankara: Karatepe Yayınları, 1989.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.