Nursing education consists of theoretical and practical components. The foundation of nursing education is that providing competency of theoretical knowledge and skills. Clinical education is complementary of nursing education and one of the most important parts of nursing education. The main thing in effective education is ability of students to put knowledge which gained from theoretical lessons into practice. Clinical education must include exposing lack of knowledge and skills, exploring and using new information, initiating and managing change. In this article, clinical education in nursing was discussed in general factors effecting clinical education, the recommendations were given.
Hemşirelik eğitimi, teorik ve pratik bileşenlerden oluşur. Hemşirelik eğitiminin temeli, teorik bilgi ve beceri yeterliliğini sağlanmasına dayalıdır. Klinik eğitim, hemşirelik eğitimin tamamlayıcısı ve en önemli parçasıdır. Etkili öğretimde temel düşünce, öğrencilerin derslerden elde ettikleri teorik bilgiyi pratiğe dönüştürebilme yeteneğidir. Klinik eğitim, bilgi ve beceri eksiklerinin ortaya çıkartılmasını, yeni bilgileri kullanılmasını, değişimlerin başlatılması ve yönetilmesini içermelidir. Bu makalede, hemşirelikte klinik eğitimi etkileyen genel faktörler tartışılmış ve öneriler verilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Derleme |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ocak 2017 |
Gönderilme Tarihi | 11 Kasım 2016 |
Kabul Tarihi | 25 Ocak 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 3 Sayı: 1 |