Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2019, Sayı: 49, 1 - 1, 24.01.2019

Öz

Kaynakça

  • Adebi-Caesar, T. E. (2012). Assessment of I.C.T situation in senior high schools: A case study in lower Manya Krobo district (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Kwame Nkrumah University of Science and Technology.Adeyinka, A. A. (1989). Current problems of history teaching in some Nigerian senior secondary schools. Ilorin Journal of Education, 9(6), 55-63.Akbaba, B. (2016). Tarih öğretiminde görsel kaynaklardan yararlanma. M. Safran (ed.),Tarih nasıl öğretilir? Tarih öğretmenleri için özel öğretim yöntemleri (s.217-230). İstanbul: Yeni İnsan.Aktay, S. & Keskin, T. (2016). Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İncelenmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 2(3), 27-44.Alabay, A. (2015). Ortaöğretim Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Eba (Eğitimde Bilişim Ağı) Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.Amengor, J. (2011). History teachers’ perception of ICT in promoting teaching and learning (Yayınlanmamış Doktora Tezi). University of Cape Coast.

makü dergi 49. sayı hakemler

Yıl 2019, Sayı: 49, 1 - 1, 24.01.2019

Öz

makü dergi hakemler

Kaynakça

  • Adebi-Caesar, T. E. (2012). Assessment of I.C.T situation in senior high schools: A case study in lower Manya Krobo district (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Kwame Nkrumah University of Science and Technology.Adeyinka, A. A. (1989). Current problems of history teaching in some Nigerian senior secondary schools. Ilorin Journal of Education, 9(6), 55-63.Akbaba, B. (2016). Tarih öğretiminde görsel kaynaklardan yararlanma. M. Safran (ed.),Tarih nasıl öğretilir? Tarih öğretmenleri için özel öğretim yöntemleri (s.217-230). İstanbul: Yeni İnsan.Aktay, S. & Keskin, T. (2016). Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İncelenmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 2(3), 27-44.Alabay, A. (2015). Ortaöğretim Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Eba (Eğitimde Bilişim Ağı) Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.Amengor, J. (2011). History teachers’ perception of ICT in promoting teaching and learning (Yayınlanmamış Doktora Tezi). University of Cape Coast.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm EFD
Yazarlar

Eğitim Fakültesi Dergisi (makü)

Yayımlanma Tarihi 24 Ocak 2019
Gönderilme Tarihi 24 Ocak 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Sayı: 49

Kaynak Göster

APA (makü), E. F. D. (2019). makü dergi 49. sayı hakemler. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(49), 1-1.