Établir un dialogue et un échange de connaissances entre les intervalles spatiales et temporels dans l’utilisation de la fragmentation du corps en mouvement au sein du cinéma et de la danse, suppose un enrichissement mutuel. Cependant, actuellement, la présence de l’Orient dans les propositions artistiques interculturelles, nous rappelle le besoin de reprendre depuis l’Occident le dialogue perdu entre la composition sonore et de la danse, ou bien dans les productions artistique scéniques (musique et danse) ou bien cinématographiques
Dansın ve sinemanın içinde hareketli vücudun parçalanmasının kullanılmasında zamansal ve mekânsal aralıklar arasında bir bilgi alışverişi ve diyalog kurmak, karşılıklı bir zenginleşme gerektirir. Bu bize, dans ile sesli oluşumun arasındaki kaybolmuş diyaloğu Batıdaki ya sahne sanatlarından veya sinematografik yapımlardan geri alma ihtiyacını hatırlatmıştır.
Doğu topuk üzerinde dönme dönüş semazen müzikal sinema sema Dabke
Diğer ID | JA46TK37BV |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 9 Sayı: 17 |