Pazarlama ve girişimcilik farklı iki akademik disiplin olmanın yanı sıra birbiriyle ilişkili çalışma alanlarıdır. Bu çalışmada girişimci pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimci pazarlamanın, geleneksel pazarlamayla karşılaştırılmasına, girişimci pazarlamanın süreçlerine, girişimci pazarlama strateji ve taktiklerine yer verilmiştir. Girişimci pazarlamanın gelişimindeki dönüm noktaları çerçevesinde, girişimci pazarlamanın tarihçesine değinilmiştir. Girişimci pazarlamanın boyutları ve girişimci pazarlama için bir model ele alınmıştır. Çalışmanın girişimci pazarlama alanında pazarlama literatürüne katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
Girişimci Pazarlama Girişimci Pazarlamanın Boyutları Girişimci Pazarlama Modeli
Marketing and entrepreneurship, are regarded as two separate academic disciplines; additionally they are related fields. In this study, we aim to explain; differences between conventional marketing and entrepreneurial marketing, entrepreneurial marketing processes, entrepreneurial marketing strategies and tactics. The development of Entrepreneurial Marketing has been discussed with its milestones. The dimensions of entrepreneurial marketing and a model for entrepreneurial marketing has been discussed. It ıs believed that the study will contribute to marketing literature in the field of entrepreneurial marketing.
Entrepreneurial Marketing Dimensions of Entrepreneurial Marketing A Model for Entrepreneurial Marketing
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Nisan 2016 |
Gönderilme Tarihi | 18 Şubat 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 |