SKUR Julie, WINSKI Joseph M., (1987), “Elveda Global Kampanyalar”, Medya Dergisi, C.1, S.13. “Strateji”, (1999), Marketing Türkiye.
TAŞKIN Erdoğan, (1990), Yönetim Pazarlama Satış, Der Yayınları, İstanbul.
TOKOL Tuncer, (1983), “Reklamcılığın Gelişme Potansiyeli ve Sorunları”, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi.
TÜREL Üstün Dilek, (2000), “Alkolsüz Serinletici İçeceklerden Coca-Cola ve Pepsi Cola’nın Global Pazarlama Stratejileri Doğrultusunda Yaptıkları Reklam Programlarının Benzerlik ve Ayrıcalıklarının Saptanması”, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği
SKUR Julie, WINSKI Joseph M., (1987), “Elveda Global Kampanyalar”, Medya Dergisi, C.1, S.13. “Strateji”, (1999), Marketing Türkiye.
TAŞKIN Erdoğan, (1990), Yönetim Pazarlama Satış, Der Yayınları, İstanbul.
TOKOL Tuncer, (1983), “Reklamcılığın Gelişme Potansiyeli ve Sorunları”, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi.
TÜREL Üstün Dilek, (2000), “Alkolsüz Serinletici İçeceklerden Coca-Cola ve Pepsi Cola’nın Global Pazarlama Stratejileri Doğrultusunda Yaptıkları Reklam Programlarının Benzerlik ve Ayrıcalıklarının Saptanması”, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Kırdar, Y. (2005). DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(13), 233-245.
AMA
Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Mayıs 2005;7(13):233-245.
Chicago
Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, sy. 13 (Mayıs 2005): 233-45.
EndNote
Kırdar Y (01 Mayıs 2005) DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 13 233–245.
IEEE
Y. Kırdar, “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 13, ss. 233–245, 2005.
ISNAD
Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/13 (Mayıs 2005), 233-245.
JAMA
Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:233–245.
MLA
Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 13, 2005, ss. 233-45.
Vancouver
Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(13):233-45.