BibTex RIS Kaynak Göster

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 14, 167 - 177, 01.10.2005

Kaynakça

  • BRITTON, B.K. and TESSER, A. Effects of Time Management Practices on College Grades. Journal of Educational Psychology, 83, 1991:405-410.
  • CAMPBELL, R.L. and SVENSON, L.W. Perceived Level of Stress Among University Undergraduate Students in Edmonton, Canada. Perceptual and Motor Skills, 75, 1992:552-554.
  • DEĞİRMENCİ, Y. Zaman ve Değerlendirilmesi. Kuşak Ofset, İkinci Baskı, İstanbul, 1994. R. 1999: 26-31. R. Uygulama. Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 1997.
  • ERDEM, R. ve KAYA, S. Zaman Yönetimi. Çağdaş Yerel Yönetimler, 7 (2), 1998: 99-120.
  • KOCABAŞ, İ. ve ERDEM, R. Yönetici Adayı Öğretmenlerin Kişisel Zaman Yönetimi Davranışları. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (2), 2003: 191-202.
  • MACAN, T.H. Time Management: Test of a Process Model. Journal of Applied Psychology, 79 (3), 1994: 381-391.
  • MACAN, T.H et al. College Students Time Management: Correlation with Academic Performance and Stress. Journal of Educational Psychology, 82(4), 1990: 760-768.
  • MISRA, R. and McKEAN, M. “College Students’ Academic Stress and Its Relation to Their Anxiety, Time Management, and Leisure Satisfaction”, American Journal of Health Studies, 16, 2000: 41-45.
  • ORPEN, C. The Effect of Time Management Training on Employee Attitudes and Behavior: A Filed Experiment. The Journal Psychology, 128(4), 1993: 393-396.
  • WOLFOLK, A.E. and WOOLFOLK, R.L. Time Management: An Experimental Investigation. The Journal of School Psychology, 1986: 267-274.

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 14, 167 - 177, 01.10.2005

Kaynakça

  • BRITTON, B.K. and TESSER, A. Effects of Time Management Practices on College Grades. Journal of Educational Psychology, 83, 1991:405-410.
  • CAMPBELL, R.L. and SVENSON, L.W. Perceived Level of Stress Among University Undergraduate Students in Edmonton, Canada. Perceptual and Motor Skills, 75, 1992:552-554.
  • DEĞİRMENCİ, Y. Zaman ve Değerlendirilmesi. Kuşak Ofset, İkinci Baskı, İstanbul, 1994. R. 1999: 26-31. R. Uygulama. Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 1997.
  • ERDEM, R. ve KAYA, S. Zaman Yönetimi. Çağdaş Yerel Yönetimler, 7 (2), 1998: 99-120.
  • KOCABAŞ, İ. ve ERDEM, R. Yönetici Adayı Öğretmenlerin Kişisel Zaman Yönetimi Davranışları. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (2), 2003: 191-202.
  • MACAN, T.H. Time Management: Test of a Process Model. Journal of Applied Psychology, 79 (3), 1994: 381-391.
  • MACAN, T.H et al. College Students Time Management: Correlation with Academic Performance and Stress. Journal of Educational Psychology, 82(4), 1990: 760-768.
  • MISRA, R. and McKEAN, M. “College Students’ Academic Stress and Its Relation to Their Anxiety, Time Management, and Leisure Satisfaction”, American Journal of Health Studies, 16, 2000: 41-45.
  • ORPEN, C. The Effect of Time Management Training on Employee Attitudes and Behavior: A Filed Experiment. The Journal Psychology, 128(4), 1993: 393-396.
  • WOLFOLK, A.E. and WOOLFOLK, R.L. Time Management: An Experimental Investigation. The Journal of School Psychology, 1986: 267-274.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Ramazan Erdem

Edibe Pirinçci Bu kişi benim

Elif Dikmetaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 7 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Erdem, R., Pirinçci, E., & Dikmetaş, E. (2005). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(14), 167-177.
AMA Erdem R, Pirinçci E, Dikmetaş E. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Ekim 2005;7(14):167-177.
Chicago Erdem, Ramazan, Edibe Pirinçci, ve Elif Dikmetaş. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, sy. 14 (Ekim 2005): 167-77.
EndNote Erdem R, Pirinçci E, Dikmetaş E (01 Ekim 2005) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 14 167–177.
IEEE R. Erdem, E. Pirinçci, ve E. Dikmetaş, “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 14, ss. 167–177, 2005.
ISNAD Erdem, Ramazan vd. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/14 (Ekim 2005), 167-177.
JAMA Erdem R, Pirinçci E, Dikmetaş E. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:167–177.
MLA Erdem, Ramazan vd. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 14, 2005, ss. 167-7.
Vancouver Erdem R, Pirinçci E, Dikmetaş E. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ DAVRANIŞLARI VE BU DAVRANIŞLARIN AKADEMİK BAŞARI İLE İLİŞKİSİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(14):167-7.