Bu çalışmada, normal ve engelli çocuğa sahip annelerin çocuklarına kitap okuma alışkanlıkları ve kitap okuma sırasında çocuklarını etkileşime katarak konuşmaya cesaretlendirme davranışları incelenmektedir. Bu amaçla, 38 normal çocuk sahibi anne ve 38 engelli çocuk sahibi olmak üzere toplam 76 anneden hazırlanan anket aracılığı ile görüşleri alınmıştır.
This study investigates mother’s (who has normal child and handicapped child)
reading habits and mother’s behavior to encourage child to conversation. For this reason,
38 mothers who has normal child and 38 mothers who has handicapped child perceptions
were elicited by questionnaire.
Key words: Reading story, handicapped child, mother-child interaction
Birincil Dil | en. |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Ekim 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 23 Sayı: 23 |