-
Son yıllarda öğrencilerin temel kavramlarla ilgili algılamaları üzerine
yapılan çalışmaların sayısında dikkate değer bir artış gözlenmektedir. Çeşitli
araştırmacılar öğrencilerin yanlış anlamalarının ve kavram yanılgılarının tespit
edilmesi gerektiğini vurgulamaktadır. Bu çalışmada da, ilköğretim beşinci sınıf
öğrencilerinin bulut kavramını nasıl algıladıkları tespit edilmeye çalışılmıştır.
Araştırmanın örneklemi, Bursa ilindeki 300 beşinci sınıf öğrencisidir. Ölçme
aracının uygulaması 2005 Mayıs ayında gerçekleştirilmiş ve veriler Excel ve
SPSS’e aktarılmıştır. Sonuç olarak, ilköğretim öğrencilerinin bulut kavramıyla
ilgili ciddi yanlış algılamalara sahip oldukları tespit edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Eylül 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 13 |