BibTex RIS Kaynak Göster

Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği

Yıl 2009, Sayı: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Öz

 

Kaynakça

  • Adam & Bonhomme (1997). L’Argumentation Publicitaire, Nathan, Paris.
Yıl 2009, Sayı: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Öz

Kaynakça

  • Adam & Bonhomme (1997). L’Argumentation Publicitaire, Nathan, Paris.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Banu Baskan Karsak

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Baskan Karsak, B. (2009). Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi(15).
AMA Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. Temmuz 2009;(15).
Chicago Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 15 (Temmuz 2009).
EndNote Baskan Karsak B (01 Temmuz 2009) Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi 15
IEEE B. Baskan Karsak, “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”, MİD, sy. 15, Temmuz 2009.
ISNAD Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi 15 (Temmuz 2009).
JAMA Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. 2009.
MLA Baskan Karsak, Banu. “Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik Ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 15, 2009.
Vancouver Baskan Karsak B. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. MİD. 2009(15).