Çeviri
BibTex RIS Kaynak Göster

DÖRT İŞLETME DEVRİMİNİN 21. YÜZYILIN BAŞLARINDAKİ PAZARLAMAYA ETKİSİ

Yıl 1995, , 137 - 138, 10.01.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708078

Öz

Yeni bir disiplin olarak modem pazarlama Sanayi Devrimi’nin ortaya çıkışıyla beraber değişim olgusunun köklerinde yer almıştır.
Bu değişimin sonucunda oluşan dört işletme
devrimi “Fortune” dergisinde şu şekilde belirtilmiştir:
* Pazarların globalleşmesi
*Bilgi teknolojisinin yayılması
* Hiyerarşik yönetimin kaldırılması
*Yeni bir bilgi teknolojisi

Kaynakça

  • Michael P. McDermott, çev. Müge Arslan; Mehmet Tığlı, "Dört İşletme Devriminin 21. Yüzyılın Başlarındaki Pazarlamaya Etkisi", Öneri Dergisi, c.1, s. 2, 1995.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Michael P. Mcdermott Bu kişi benim

Çevirmenler

Müge Arslan Bu kişi benim

Mehmet Tığlı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Ocak 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995

Kaynak Göster

APA Mcdermott, M. P. (1995). DÖRT İŞLETME DEVRİMİNİN 21. YÜZYILIN BAŞLARINDAKİ PAZARLAMAYA ETKİSİ (M. Arslan & M. Tığlı, çev.). Öneri Dergisi, 1(2), 137-138. https://doi.org/10.14783/maruoneri.708078

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377