Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BANKA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Yıl 2000, , 9 - 12, 15.07.2000
https://doi.org/10.14783/maruoneri.733006

Öz

The changes technology that is lived primarily can flnd place in baking area which is an indicator of how much technology has vital worth for banks. It becomes for he banks who are the locomotives of economy in order to be enable to continue to their important functions to show adaptation to the changing conditions of present time. The banks who do not adapt themselves to this change ultimately dissolve in the environment of the intensive technological competition.

Kaynakça

  • [1] Göktan, Haşan Basri, Ekonomik Finansal Görüşler, Şekerbank Kültür Yayınları, No : 5, 1997, s.32.
  • [2] Aksoy, Tamer, Çağdaş Bankacılıktaki Son Eğilimler ve Türkiye’de Uluslarüstü Bankacılık, SPK Yayınları, Yayın No : 109, Ocak 1998, s.58.
  • [3] ---------, “Zengin Veri Tabanı Zengin Sonuç”, Banka ve Para Teknolojileri Dergisi, Sayı : 3, Temmuz Ağustos 1999, s.28.
  • [4] ---------, Finans Dünyası Dergisi, 2000 Şubat, Sayı: 122, s.39.
  • [5] ---------, “Bankalar Bireysel Müşterilerini Tanıyorlar mı?”, Active Bankacılık ve Finans Dergisi, Sayı : 6, Nisan Mayıs 1999, s.29.
  • [6] ---------, “Herkes İhanet Edebilir”, Hürriyet Gazetesi, Finans 1999, 24.11.1999, s.28.
  • [7] --------, “Eşitsizlik Herkesin Hakkı”, BT Haber, Bankacılık 1997 Eki, 30 Haziran 1997, s.26.
  • [8] ---------, “Pazarlamada Internet Devrimi”, Hürriyet Gazetesi, Dijital Gelecek, 14.12.1999, s.7.
  • [9] --------, “Birebir Müşteri İlişkileri”, PCWEEK, Araştırma Dizisi: 8, Haziran 1999, s. 18.
  • [10] Akpınar, Haldun, Daha Hızlı Daha Güçlü Daha Yüksek, T.B.B. Yayınları, Yayın No : 172, Ankara 1993, s. 18.
  • [11] --------, “Veri Ambarı Uygulamalarının Evrimi”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s. 14.
  • [12] ---------, “Bürokrasiden Gerçek Pazarlamaya Giden Yol”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s.14.
  • [13] --------, “Müşteri Odaklı Bankacılık Yeni Dağıtım Kanalları ve Digital Vizyonu”, BT Haber, Bankacılık 1997 Eki,, 30 Haziran 1997, s.26.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Gülümser Ünkaya Bu kişi benim

Teoman Tağtekin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Temmuz 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000

Kaynak Göster

APA Ünkaya, G., & Tağtekin, T. (2000). BANKA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ. Öneri Dergisi, 3(14), 9-12. https://doi.org/10.14783/maruoneri.733006

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377