Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA FİYATLAMA YÖNTEMLERİ VE ENDÜSTRİYEL FİYATLAMANIN ÖZELLİKLERİ

Yıl 2001, , 53 - 58, 15.01.2001
https://doi.org/10.14783/maruoneri.735490

Öz

Industrial pricing is a topic that is greatly neglected by academicians Keeping in mind that the demand for industrial products is derived demand, pricing industrial products greatly affects the price of consumer products. Therefore, prices of industrial products must be determined carefully and appropriate strategies should be developed. This study examines industrial pricing strategies and special pricing methods used in industrial markets.

Kaynakça

  • [1] Birdal,İ.; Aydemir,N., Yönetim Teorileri, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 1992, s.6.
  • [2] Ertürk, M., İşletme Biliminin Temel İlkeleri, İstanbul,Beta Yayıncılık, 1995, s.99.
  • [3] Fulmer, M.R., “Building Organizations that Learn: The MIT Çenter for Organizational Leaming”, Journal of Management Development, Vol.14, No.5, 1995, s.9.
  • [4] Gull, A.G.,“Dönüşümü Anlamak”, Executive Excellence ,Yıl:l, Sayı:9, Aralık, 1997, s.9.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Müge Arslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Ocak 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001

Kaynak Göster

APA Arslan, M. (2001). ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA FİYATLAMA YÖNTEMLERİ VE ENDÜSTRİYEL FİYATLAMANIN ÖZELLİKLERİ. Öneri Dergisi, 4(15), 53-58. https://doi.org/10.14783/maruoneri.735490

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377