Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İNTERNET’İN VE İNTERNET YOLUYLA PAZARLAMA’NIN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR

Yıl 2001, , 81 - 87, 15.01.2001
https://doi.org/10.14783/maruoneri.735493

Öz

Internet creating huge enterprises the practice of satisfying consumer and business wants and needs through online procurement. In recent years Internet has spasvned software and hardtvare innovations designed specifically to aid the convenience of online shopping. Internet Marketing is becoming in two interrelated dimensions, business-to business (B2B) and business to customer (B2C).
In this paper two dimensions of Internet Marketing and their advantages for the Companies is examined.

Kaynakça

  • [1] Shah, Ravi, “The Business of the Internet”, İnternet Erişim Tarihi; 14.12.2000, http://www.rtd.com/ people/ravvn/business.html.
  • [2] Settles, Craig, Siberpazarlama Başarının Esasları,Sistem Yayıncılık, İstanbul 1996.
  • [3] ---------, “Elektronik Pazar Nasıl Biçimleniyor”,Globus Dergisi, Temmuz 2000, s. 133.
  • [4] -......—, “Hizmet İhracatında İnternet’in Kullanımı”,İGEME Dış Ticaret Bülteni Eki, Temmuz 1999, sayı:7, ss. 1-4.
  • [5] --------, “E-Ticaret Stratejileri", Milliyet, Bilişim 2000, 6.9.2000, s.6.
  • [6] --------, “The Original 20 Reasons to Put Your Business on the www”,' Erişim Tarihi; 6.10.2000, http://www.netl01.com/reasons.html.
  • [7] Erem, Tunç; Bayraktar, Azra, “2000’li Yıllarda İnternet Yoluyla Pazarlamanın Rolü ve Önemi”, 4. Ulusal Pazarlama Kongresi, Hatay, 1999.
  • [8] Korper, Steffano; E11 i s Juanita, The E-Comerce Book, Academic Press, 2000, ss.7-11.
  • [9] Kalakota, Rawi; Whinston B. Andrew, Electronic Commerce A Manager’s Guide, Addison-Wesley Longman Inc. 1997, ss. 18-19.
  • [10] Dolanbay, Coşkun, Yeni Ekonomide Başarının Anahtarı, E-Ticaret Strateji ve Yöntemleri, Meteksan Sistem Yayınları, 2000, s.55.
  • [11] Kırçova, İbrahim, İnternette Pazarlama, Beta Basım Yayım, 1999, s.37.
  • [12] --------, “Zaman B2B Zamanı”, Sabah Gazetesi, 20.8.2000, s. 14.
  • [13] --------, “Tahtakale’nin Globalini Düşünün: B2B”, Power Dergisi, Ağustos 2000, s. 107.
  • [14] Vundarkar, Sandeep,”B2B Investing No Certain Road to Reach”, Erişim Tarihi; 8.11.2000, http://www.news.cnet.com/news.
  • [15] ---------, “The Microsoft E-Commerce Vision”, Erişim Tarihi, 31.10.2000, http://www.microsoft.com/europa/ecommerce/ Vision, html.
  • [16] “E-Ticaretin Faydalan”, Erişim Tarihi; 3.01.2001, http://www.sanaIrehber.com/Srbusiness/eticaret/ fayda.html.
  • [17] “Şimdi E-İş zamanı”, Sabah Gazetesi, 8.9.2000, s. 10.
  • [18] “Philips İnternetten Satıyor”, Hürriyet Gazetesi, 5.9.2000, s.15.
  • [19] --------, “E-iş mi, E-ticaret mi?”, Sabah Gazetesi, 24.12.2000, s.5
  • [20] Kotler, Philip, “Pazarlamanın Yeni Yüzü”, Mart 1998 Seminer Notları, Capital Yönetim Dizisi, 1, s.26.
  • [21] Ekin, Nusret, Bilgi Ekonomisinde Elektronik Ticaret, İstanbul Ticaret Odası, Yayın No: 1998-61, 1998, ss. 108-111.
  • [22] Kırım, Arman, Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim, Sistem Yayıncılık, 2. Baskı, 1999, s.169.
  • [23] Fellenstein, Craig; Wood, Roon, Exploring E- Commerce, Prentice Hail, 2000, s.84.
  • [24] Kotler. Philip, “Müşterini Anla ve Memnun Et”, Sabah Gazetesi, 15.9.2000, s. 18.
  • [25] Kotler, Philip, Kotler ve Pazarlama, Sistem Yayıncılık, 2000, s.298.
  • [26] Seybold, B. Patricia, Customers.com, Rondom House, Second Impression, 1999, s.65.
Toplam 26 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Recep Baki Deniz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Ocak 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001

Kaynak Göster

APA Deniz, R. B. (2001). İNTERNET’İN VE İNTERNET YOLUYLA PAZARLAMA’NIN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR. Öneri Dergisi, 4(15), 81-87. https://doi.org/10.14783/maruoneri.735493

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377