BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2013, Cilt: 10 Sayı: 39, 163 - 175, 01.02.2013

Öz

Bu çalışmada, Türkiye’deki telekomünikasyon
sektöründe hizmet veren kurumların paydaşlarının kurumsal
itibara bakışları ve marka sadakati ilişkisi incelenmiştir.
Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren dört firma
üzerine, niceleyici çalışma yapılmıştır. Kurumsal itibar
katsayısını oluşturan boyutlar incelenmiş ve ağırlıkları tespit
edilmiştir. Ayrıca kurumsal itibar katsayısı ile marka sadakati
arası ilişki incelenmiştir.
Fombrun’un RQ modeli altı boyutta incelenirken,
Türkiye’deki telekomünikasyon sektöründe bu altı boyutun, iki
boyut altında toplandığı görülmüştür. Turkcell, kurum itibarı
katsayısı en yüksek olan firma olarak çıkmıştır. Marka
sadakati ile kurumsal itibar katsayısı arası ilişki olduğu
görülmüştür.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makale Başvuru
Yazarlar

Emel Karayel Bilbil

Cem Sefa Sütcü

Banu Dayanç Kıyat

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 10 Sayı: 39

Kaynak Göster

APA Karayel Bilbil, E., Sütcü, C. S., & Dayanç Kıyat, B. (2013). TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi, 10(39), 163-175. https://doi.org/10.14783/od.v10i39.1012000316

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377