Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİNDE SATIŞ ELEMANLARININ MOTİVASYONUNDA KULLANILAN ÖZENDİRİCİ ARAÇLAR

Yıl 1998, Cilt: 2 Sayı: 9, 275 - 286, 20.01.1998
https://doi.org/10.14783/maruoneri.681701

Öz

Motivation, as a concept, means that through influencing human behaviors to sarne extent, canalizing them towards certain aims. It is only possible by motivation fast to use total energy of individuals and to benefıt from their abilities. There fore motivation is a very important factor, which helps. Marketing activities and realizing of sale function productively and effectively.

Kaynakça

  • 1- M. Suat FİDAN; “Satış Planlama”, İTÜ Sosyal Bilimler Ens. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İst., 1996.
  • 2- Güral ÖNCE; “Satış Yönetimi”, D.E.U., İİBF İzmir 1992.
  • 3- Rezan TATLIDİL; Mete OKTAN; “Pazarlama Yönetimi” D.E.O. İİBF Yayınları 1.Baskı İzmir 1992.
  • 4- Sehavet GÜRDAL; “Satış Gücü Yönetimi” Yeni Asya Yayınları İstanbul 1990.
  • 5- A. Haydar AKSOY; “Satış Elemanlarının Seçimi”, Nalburiye Dergisi, Mayıs-Haziran, 1992, Savı:21.
  • 6- Allan J.MAGRATH; “1990-2000 Yıllarında Satış Yönetimi” Çev.:Fatih GUNDOĞAN, Rota Yayınları 1 .Baskı, İstanbul, 1992.
  • 7- POWER; Aylık Ekonomi Dergisi, “Kendimizi Nasıl Yönetirsiniz?”, Şubat 1997.
  • 8- Ö.Baybars TEK; “Pazarlama İlkeleri-Global Yönetimsel Yaklaşım, Türkiye Uygulamaları” Genişletilmiş 7.Baskı, Cem Ofset Mat. İzmir 1997.
  • 9- Fanık SAPANCALI; “Çalışanların Güdülenmesinde Kullanılan Özendirici Araçlar”, Verimlilik Dergisi MPM Yayım 1993/4
  • 10- llalıl CAN; “Organizasyon ve Yönetim” Gözden Geçirilmiş ve Genişletilmiş 3.Baskı, Siyasal Kitapevi, Ank. 1994.
  • 11- Gülçm UYSAL: “Motivasyon ve Tekstil Sektörüne Uygulamaları” İTÜ Fen Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul 1995.
  • 12- Muhittin KARABULUT; “Profesyonel satışçılık ve Yönetim” Üniversal Yayınları, 1.Baskı İstanbul 1995.
  • 13- Zeyyat SABUNCUOĞLU; “Çalışma Psikolojisi” Uludağ Oni. Basımevi, 2.Baskı Bursa 1984.
  • 14- E. Jerome McCarthy-William D.Perreault; “Basic Marketing” Wighth Edition, Richard D.Invin Inc. 1984.
  • 15- Hiilya GÜNDÜZ; “Motivasyon Aracı Olarak Öneri Sistemi” İÜ Sosyal Bilimler Ens. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul 1996.
  • 16- Ayşegül BÜLBÜL; “Çalışma Davranışında Motivasyonu Etkileyen Faktörlerin Kurumsal Analizi: Sağlık Sektöründe Bir Uygulama”, D.E.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İzmir 1996.
  • 17- John J.BURNETT: “Promation Management: A Strategic Approach” West Publishing Conıpany- 1992.
  • 18- Erol EREN; “Yönetim Psikolojisi” İÜ İktisat Ens. 2.Baskı, İÜ Yayın No: 3182, İst. 1984.
  • 19- Zeyyat SABUNCUOĞLU: “Personel Yönetimi Politika ve Yönetsel Teknikler” Teknograiik Matbaacılık, 5.Baskı, İst. 1988.
  • 20- Vıklor MORİ; “Satış Gücünün Ödüllendirilmesi” İTÜ, Fen Bilimleri Ens. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, ;st. 1985.
  • 21- Philip KOTLER; “Marketing Management” Çev: Yaman Erdal: Beta Basım Dağıtım, 2.Baskı İstanbul, 1976.
  • 22- Phılıp KOTLER: “Principles of Marketing” Second Edition, 1993.
  • 23- Aysel ERCİŞ-Recai ÇINAR: “Satış Elemanlarının Motivasyonu Üzerine Bir Araştırma” Pazarlama Dünyası Dergisi, Cem Ofset, Sayı:l 1, Eylül-Ekim 1988.
Toplam 23 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Mehmet Marangoz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ocak 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 2 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Marangoz, M. (1998). SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİNDE SATIŞ ELEMANLARININ MOTİVASYONUNDA KULLANILAN ÖZENDİRİCİ ARAÇLAR. Öneri Dergisi, 2(9), 275-286. https://doi.org/10.14783/maruoneri.681701

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377