Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

INTERNET VE E-TİCARET

Yıl 1999, Cilt: 2 Sayı: 12, 211 - 217, 10.06.1999
https://doi.org/10.14783/maruoneri.691274

Öz

The quality of life improves with the rate of progress in technology anil comminications. The internet, as a last development of virtual reality, has eventually become an indispensible component of modern living. Services related to education, health, entertainment and even match-making services, are supplied via the internet. Consepuently, a rapidly increasing number of companies conduct their transactions on the web and internet thus become the most preferablef medium of marketing.

Kaynakça

  • [1] Uğur YOZGAT. Yönetim Bilişim Sistemleri. Beta Yayınevi. İstanbul. 1998. s. 330.
  • [2] Ernst & Young. "1997 Piyasa Araştırması Sonuçları”, NetworkWorld. IDG Yayınları. İstanbul, Ekim 1997. Sayı: 13. s. 39.
  • [3] Digital Equipment Corporation, Digital Press, İstanbul, 1997. s. 3
  • [4] İpek CEM. "İnternette Akıllı Sayfalar” , .Net Dergisi, İstanbul, 1998, s. 48.
  • [5] Tamer KOÇEL, İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınları, 6. Baskı, 1998. s. 318-319, 322.
  • [6] http://www.pcworld.com.tr.
  • [7] Fatih ERTİMUR, “Bilgi Toplumu ve İnsan”, Milliyet İnsan Kaynakları Gazetesi, 16 Mayıs 1999, İstanbul, s. 8.
  • [8] Doğan BOLAK ve Ziya Erdem, "Türkiyede Örnek Uygulamalar”, TBD Bilişim Kültür Dergisi, Eylül 1998, İstanbul, Sayı 70. s.40.
  • [9] Philip KOTLER ve Gary Armstrong. Principles of Marketing, Prentice Hail, 1998, s. 521, 526-527.
  • [10] Mustafa AKGÜL , "Elektronik Ticaret ve Türkiye”. PCNVeek, İstanbul, Sayı 18, 1998, s. 18.
  • [11] Güncel, “Kobi-Net Bilgi Ağı”, PCNet Dergisi, Temmuz 1998, s. 15.
  • [12] ......, Ekonomi Sayfası. Hürriyet Gazetesi, İstanbul, 19 Ocak 1999. s. 10.
  • [13] Udo ROLF ve Peter WAYNER, "Elektronik Para”. Byte International, Haziran 1996, İstanbul, s. 80.
  • [14] Necip ÖZYÜCEL, “İnternet Manzaraları” Inter.Net.Work Dergisi, İstanbul, Sayı 2, Mayıs 1997, s. 39.
  • [15] Yaman AKDENİZ, “Sanal Hukuk”, Net Magazine, 1998, İstanbul, Sayı 3, s. 9.
  • [16] ....—, “Türkiyede Elektronik Ticaret”, TBD Bilişim Kültür Dergisi, Eylül 1998, İstanbul. Sayı 70. s. 31.
  • [17] Erdal KAPLANKESEN, PCNet Magazin, İstanbul, Şubat 1998 Sayı 3, s. 7.
  • [18] -----, Inter.Net.Work Dergisi, İstanbul, Mayıs 1997, Sayı 2, s. 26.
  • [19] http://www.imkb.gov.tr
  • [20] ------.Net Dergisi, Sayı 2. Mayıs 1997. S. 60.
  • [21] Philip KOTLER ve Gary ARMSTRONG, Cd-Rom, Case 14 “Mtsobek.com.tr”
Toplam 21 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Volkan Akyön Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Haziran 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 2 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Akyön, V. (1999). INTERNET VE E-TİCARET. Öneri Dergisi, 2(12), 211-217. https://doi.org/10.14783/maruoneri.691274

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377