Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

“REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA

Yıl 1995, Cilt: 1 Sayı: 3, 123 - 125, 05.06.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

Öz

Günümüzde mal ve hizmet türlerindeki
çeşitlilik ve artış, işletmeler arasındaki rekabetin
yoğunlaşmasına ve bu doğrultuda reklamın,
reklam kampanyalarının önem kazanmasına
neden olan faktörlerin önde gelenleridir.

Kaynakça

  • Nurhan Babür Tosun, "Reklamların Tüketicilerin Satınalma Davranışı Üzerindeki Etkisi Konulu Bir Araştırma", Öneri Dergisi, c.1, s.3, 1995.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Nurhan Babür Tosun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Haziran 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Tosun, N. B. (1995). “REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi, 1(3), 123-125. https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377