Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KONAKLAMA ENDÜSTRİSİNDE KALİTENİN ARTTIRILMASINDA HİZMET STANDARTLARININ VE EĞİTİMİN ROLÜ

Yıl 1996, Cilt: 1 Sayı: 5, 91 - 93, 01.06.1996
https://doi.org/10.14783/maruoneri.703417

Öz

Quality has becoıne a vital factor of success for businesses facing intense competition. Especially service quality determines customer satisfaction in accommodations establishments. Due to the fact that supervisors have little chance of intervening in the service process, service standards and personnel training will be valuable tools in their efforts towards improving service quality.

Kaynakça

  • [1] -Turizm Bakanlığı Yayını (1994). 1993 İşgücü Araştırması- Sertifikasyon.
  • [2] -Mahoney, Edward M. ve Gary R.Warnell (1990). “Quality Assurance". Miclıigan State University Travel, Tourism and Recreation Resource Çenter, Michigan.
  • [3] -Taner, Bahar (1995). “Hizmet Kalitesinin Önemi ve İyileştirilmesine Yönelik Uygulamalar”, 6. Ulusal Turizm Kongresi, 18-20 Kasım, Kuşadası.
  • [4] -Dilworth, James B. (1992). Operations Management, McGraw-Hill, Inc., New York.
  • [5] -Bittel, Lester R. ve John W.Newstrom (1992) What Every Supervisor Should Know, 6.B., Mc Graw-Hill, Inc., New York.
  • [6] -Nebel III. Eddystone C,( 1991). Managing Hotels Effectively, Van Nostrand Reinhold, New York.
  • [7] -Fitzsimmmons, James A. Ve Robert S. Sullivan (1982). Service Operations Management, McGraw- Hill, Inc, New York.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Bahar Taner Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 1 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Taner, B. (1996). KONAKLAMA ENDÜSTRİSİNDE KALİTENİN ARTTIRILMASINDA HİZMET STANDARTLARININ VE EĞİTİMİN ROLÜ. Öneri Dergisi, 1(5), 91-93. https://doi.org/10.14783/maruoneri.703417

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377