Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRK YÖNETİCİLERİN KARAR VERME TUTUMLARI

Yıl 1996, Cilt: 1 Sayı: 5, 115 - 122, 01.06.1996
https://doi.org/10.14783/maruoneri.703433

Öz

Tlıis article shows the results of a survey concerning the decision making of Turkish managers when buying big machines and technical equipment. The survey took place in İstanbul, January 1995; 70 managers had been questioned. the results indicate, that for Turkish managers the image of the product and of the seller is very important, whereas the price of the product is of minor importance.

Kaynakça

  • [1] -Spiegel-Verlag (Hrsg.) Innovatoren,Hamburg 1988
  • [2] -Backhaus,K., Invcstitionsgütermarketin.München 1990,2.Aufl.
  • [3] -Strothmann,K.-H.,/Kliche,M., Innovationsmarketing:MarkterschlieBung fıir Systeme der Bürokommunikation und Fertigungsautomation, Wiesbaden 1989
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Gerhard Reıter Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 1 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Reıter, G. (1996). TÜRK YÖNETİCİLERİN KARAR VERME TUTUMLARI. Öneri Dergisi, 1(5), 115-122. https://doi.org/10.14783/maruoneri.703433

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377