Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İNTERAKTİF İLETİŞİM SİSTEMİ, DOĞRUDAN PAZARLAMA VE BASIN YAYIN SEKTÖRÜNDE STRATEJİK ARAYIŞLAR

Yıl 2000, Cilt: 3 Sayı: 14, 39 - 45, 15.07.2000
https://doi.org/10.14783/maruoneri.734113

Öz

The Aims of the article is to study interactive Communications systems, direct marketing through advertisement and changing strategic behaviors of the print media and mass Communications fırm’s.

Kaynakça

  • [1] Fiil, Chris, Marketing Communications: Contexts, Contents and Strategies, (2B), Prentice Hail, London, 1998.
  • [2] Hofman, D.L.; Novak, P.T., “Marketing in Hypermedia Computer- Mediated Environments: Conceptual Foundations”, Journal ofMarketing, 60. (July) 1996, s.50-68 3
  • [3] Duggan, Maria; John Deveney, “How to make İnternet Marketing Simple”, Communication World; San Francisco, Apr/May 2000.
  • [4] Martin, Chuck, Dijital Diinya, (İnternette İş Kurma ve Geliştirme Fırsatları), (Çev:Metin Özbey), Yönetim Geliştirme Yayınları, İstanbul, 1997.
  • [5] --------, T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı Elektonik Ticaret Koordinasyon Kurulu Raporu, Mayıs 1998.
  • [6] --------, “T.C. Ulaştırma Bakanlığı İnternet Üst Kurulu, Türkiye ’de İnternet Alt Yapısı Üzerine Görüşler”, İnternet Üst Kurulu Alt Yapı teknik Komitesi Taslak Raporu, 11.3.1998.
  • [7] --------, http//www.tr-net/intemet-turkiye.
  • [8] Hampden, Charles, Tumer; Alfons Trompenaars, Kapitalizmin Yedi Kültürü, (Çev:Füsun Doruker), Sabah Yayınları, İstanbul, 1995.
  • [9] Porter. Michael, E., The Competetive Advantage of Nations , New York, The Free Pres., 1990.
  • [10] Mintzberg, Henry, Strategy -Making in Three Modes, (Der: J.B. Quinn, H.Mintzberg ve R.H. James), The Strategy Process: Concepts, Contexts and Cases, Prentice Hail Inc., London, 1998.
  • [11] Gilbert, Xavier; Strebel, Paul, Devoloping Competetive Advantage, (Der: J.B. Quinn, H.Mintzberg ve R.H. James), The Strategy Process: Concepts, Contexts and Cases, Prentice Hail Inc., London, 1998.
  • [12] Hamer, Michael; Stanton, Steven A., Değişim Mühendisliği Devrimi, (Çev: Sinem Gül), Sabah Yayınları, İstanbul, 1995.
  • [13] Deming, W. Edvvards, Krizden Çıkış, (2.B) (Çev:Cem Akaş), Arçelik-Kalder, İstanbul, 1998.
  • [14] Kırım, Arman, Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 1998.
  • [15] Brandenburger, Adam M.; Nalebuf, Barry J., Ortaklaşa Rekabet, (Çev:Levent Cinemre), Scala Yayıncılık, İstanbul, 1998.
  • [16] Doz, Yves L.; Hammel, Garry, Şirket İttifakları (Global Pazarlarda Başarının Anahtarı), (Çev:Atilla Bostancıoğlu), Sabah Yayınları, İstanbul, 1999.
  • [17] Craig, Tim, “The Japanese Beer Wars: Initiating and Responding to Hypercompetition in New Product Developmenü, Organization Science, 7/3, 1996, ss.302-321.
  • [18] Uraz, Çevik, “Değişim ve Küreselleşme Olgusu Karşısında Türk İşletmelerinin sorunları ve Çözüm Önerileri', 5.İşIetmecilik Kongresi, 7-8 Kasım, İstanbul, 1997.
  • [19] Zhang, Yonghua, “New Information Technologies and Mass Communication in Shanghal’, Media Asia, 26/1, 1999, ss.1-7.
  • [21] --------, http//www.hurriyet.com.tr.
  • [20] , http//www.yaysat.com.tr.
  • [22] --------, http//www.dmg.com.tr.
Toplam 22 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Binali Doğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Temmuz 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 3 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Doğan, B. (2000). İNTERAKTİF İLETİŞİM SİSTEMİ, DOĞRUDAN PAZARLAMA VE BASIN YAYIN SEKTÖRÜNDE STRATEJİK ARAYIŞLAR. Öneri Dergisi, 3(14), 39-45. https://doi.org/10.14783/maruoneri.734113

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377