Müşteri sakadat programları; müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kapsamında müşteri ilişkileri yönetiminin bir parçasıdır. Bu programların muhasebeleştirilmesi birçok işletmede birbirinden farklılık göstermektedir.Bu bağlamda; Uluslararası Finansal Raporlama Standartları Yorum 13 müşteri sadakat programlarının muhasebeleştirilmesine yeni boyut kazandırmaktadır. Bu çalışma; müşteri sadakat programlarının dayandığı esasları vemüşteri sadakat programlarının muhasebeleştirilmesini açıklamakta ve örneklemektedir
In the context of customer satisfaction and customer loyalty, customer loyalty programmes are part of the customer relations management CRM . The recognition of these programmes are different from each other in manyentities. In this context; International Financial Reporting Standards Interpretation 13 creates a new dimensionto the recognition of customer loyalty programmes. This study explains the basis of customer loyalty programmes and the recognition of these programmes and exemplifies them
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Sayı: 28 |