This research seeks to investigate customer behaviour in relation
to corporate image and corporate reputation. Studies were
conducted amongst students within the School of Management at
the University of Southampton. The corporate image’s effects on
the customers’ behaviours are found to be significant. However,
the results have implied that there are other factors influencing the
customers’ behaviours such as price and quality. Companies need
to manage their images in order to be more successful.
Bu çalışma, kurumsal imaj’ın müşteri davranışları üzerindeki
etkilerini öğrenci perspektifi ile incelemektedir. Araştırma, Southampton
Üniversitesi İşletme fakültesinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma
sonuçları kurumsal imajın önemini ve müşteri davranışları
üzerindeli etkilerini doğrulamaktadır. Ancak, araştırma sonuçlarına göre fiyat ve kalite müşteri davranışları üzerinde daha etkin
bir rol oynamaktadır. Kurumsal imaj iyi yönetilmesi gereken bir
stratejik araçtır ve doğru bir yönetim firmaya katkı sağlamaktadır.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 14 Mayıs 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 106 |
Dergi özellikle maliye, finans ve bankacılık alanlarında faaliyet göstermektedir.