Bu çalışmada katılım bankası müşterilerinin bankalarının hizmet kalitesi algılarının ölçülmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, İstanbul ilinde ikamet eden katılım bankalarının müşterilerinden kolayda örnekleme yöntemiyle seçilen 399 kişinin katılımıyla bir anket çalışması gerçekleştirilmiş ve katılımcıların katılım bankacılığı hizmet kalitesine yönelik algıları arasındaki farklar incelenmiştir. Çalışmada elde edilen sonuçlar, katılımcıların cinsiyet değişkeni hariç tüm değişken grupları arasında katılım bankacılığına ilişkin genel bankacılık hizmeti kalitesi algıları arasında anlamlı bir farklılık bulunduğunu göstermektedir.
Hizmet Kalitesi Servqual Ölçeği Katılım Bankacılığı Hizmet Kalitesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2019 |
Gönderilme Tarihi | 12 Ekim 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 111 |
Dergi özellikle maliye, finans ve bankacılık alanlarında faaliyet göstermektedir.