2000’li yıllar, işletmelerin başarısı için fikir sahibi olmanın sermaye sahibi olmaktan daha önemli bir hale geldiği bir döne min başlangıcı olmuştur. Bu noktada, aslında bütün girişimciler için önemli bir başlangıç noktası olan iş modeli oluşturmak, proje nin üçüncü kişi ve kurumlara anlatılması açısından giderek önem kazanmaktadır. Bu makalenin amacı iş modeli kavramını tanım lamak, Alex Osterwalder tarafından geliştirilen İş Kanvası’nın bö lümlerini anlatmaktır.
2000s was the beginning of the period which having an idea has become more important than having capital for success of businesses. So, creating a business model, which is an impor tant starting point for all entrepreneurs, has become more essential to explain the details of the project to third parties. The aim of this paper is to define the concept of the business model and the parts of “Business Canvas Model”, developed by Alex Osterwalder.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Büyüme |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2017 |
Gönderilme Tarihi | 30 Ağustos 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Sayı: Özel Sayı 1 |
Maliye ve Finans Yazıları dergisinin kapsamını ekonomi, maliye, finans ve bankacılık alanlarındaki çalışmalar oluşturmaktadır.