The aim of this study was to identify the opinions of elementary school
teachers as regards new elementary school curriculum based on constructivist
approach. Sample group of the study consists of 186 elementary school teachers
working in Bayburt in 2009. “Survey on Teacher Opinions As Regards
Implementation of New Elementary School Curriculum” developed based on
the literature (Çınar, Teyfur ve Teyfur, 2006) has been used as data collection
means. As a result of the study, it has been found that teachers have developed
positive attitude towards implementation of new elementary school curriculum.
New elementary school curriculum constructivist approach teachers’ views
Bu çalışmada, ilköğretimde görev yapmakta olan öğretmenlerin yapılandırmacı yaklaşıma dayalı yeni ilköğretim müfredatının uygulanmasına dairgörüşlerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın örneklemini 2009yılında Bayburt’ta görev yapmakta olan 186 ilköğretim öğretmeni oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak literatür (Çınar, Teyfur ve Teyfur, 2006) dikkatealınarak geliştirilmiş olan “Yeni İlköğretim Müfredatının Uygulanmasına DairÖğretmen Görüşleri Anketi” kullanılmıştır. Çalışmanın sonucunda yeni ilköğretim müfredatının uygulanması konusunda öğretmenlerin olumlu tutum içinde oldukları saptanmıştır
Yeni ilköğretim müfredatı yapılandırmacı yaklaşım öğretmen görüşleri
Diğer ID | JA85CF22GB |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 41 Sayı: 190 |