BibTex RIS Kaynak Göster

THE IMPORTANCE OF USING OUTLINING AND MATRIX NOTE TAKING IN TEACHING HISTORY

Yıl 2011, Cilt: 41 Sayı: 189, 187 - 200, 01.01.2011

Öz

Note-taking is a learning strategy, which is frequently used by students
at all stages of higher education as well as at their all classes. Taking effective
notes and reviewing those increase students’ learning and recall levels. In this
study, we focused on one of the learning strategies in teaching history, taking
notes with an emphasis on effects of to the note taking outlining and matrix
technique on learning and recalling historical information

Yıl 2011, Cilt: 41 Sayı: 189, 187 - 200, 01.01.2011

Öz

Not alma, eğitimin her aşamasında özellikle yüksek öğretimde vehemen hemen bütün derslerde öğrencilerin çok sık kullandıkları öğrenme stratejisidir. Öğrencilerin derslerde etkili notlar almaları ve bu notları gözden geçirmeleri öğrenme ve hatırlama düzeylerini artırır. Bu çalışmada Tarih öğretiminde öğrenme stratejilerinden birisi olan not almanın önemi üzerinde durulmuş,özellikle anahat çıkarma ve matris not alma tekniklerinin tarihsel bilginin öğrenilmesi ve hatırlanması üzerindeki önemi incelenmiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA78EP65FC
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mustafa Safran Bu kişi benim

Ayten Kiriş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 41 Sayı: 189

Kaynak Göster

APA Safran, M., & Kiriş, A. (2011). THE IMPORTANCE OF USING OUTLINING AND MATRIX NOTE TAKING IN TEACHING HISTORY. Milli Eğitim Dergisi, 41(189), 187-200.