BibTex RIS Kaynak Göster

SECONDARY EDUCATION TEACHER TRAINING WORKSHOP THEIR HELD AND EVALUATION OF SCIENTIFIC ADVISORY (Tokat Example)*

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 187, 225 - 239, 01.07.2010

Öz

This study was supported by TUBITAK-BİDEB of secondary school
teachers (physics, chemistry, biology, mathematics and computer) to conduct
scientific research projects and students to develop their ability to make scientific
advice have been conducted. For this purpose, 21-25 January 2008 in Tokat
54 teacher workshop was held to reach a goal whether or not reached, teachers’
professional development contribution of whether the month since the event’s
evaluation of teacher gender, age, industry, alumni, their faculties, seniority,
their provincial officials and the impact of the school and the not investigated.
Data collection and evaluation activities before and after the survey, events and
observations made during qualitative interviews of semi-structured interviews
were determined to achieve the objectives of the workshop. In-service courses is
made in a similar way to the workshop to teachers’ professional development
will be more useful and productive to suggest

ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNE DÜZENLENEN BİLİM DANIŞMANLIĞI ÇALIŞTAYININ DEĞERLENDİRİLMESİ (Tokat Örneği)

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 187, 225 - 239, 01.07.2010

Öz

Bu çalışma, TÜBİTAK-BİDEB tarafından desteklenen ortaöğretim öğretmenlerinin (fizik, kimya, biyoloji, matematik ve bilgisayar) bilimsel araştırmaprojesi yürütebilme ve öğrencilerine bilim danışmanlığı yapabilme becerileriningeliştirilmesi amacıyla yapılmıştır. Bu amaçla, 21–25 Ocak 2008’de Tokat’ta 54öğretmenle düzenlenen çalıştayın amacına ulaşıp ulaşmadığı, öğretmenlerinmesleki gelişimlerine katkısının olup olmadığı, etkinliğin değerlendirilmesineöğretmenlerin cinsiyet, yaş, branş, mezun oldukları fakülte, kıdem, görevlioldukları il ve okullarının etkisinin olup olmadığını araştırılmıştır. Verilerintoplanması ve değerlendirilmesinde etkinliğe başlamadan önce ve sonra anketçalışmaları, etkinlikler sırasında yapılan nitel gözlemler ve yarı yapılandırılmışmülakat görüşmelerinden çalıştayın amacına ulaştığı belirlenmiştir. Hizmet içikurslarının yapılan çalıştaya benzer şekilde yapıldığında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine daha faydalı ve üretken olacaklarını düşündürmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA55JG46JF
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Hatice Karaer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 40 Sayı: 187

Kaynak Göster

APA Karaer, H. (2010). ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNE DÜZENLENEN BİLİM DANIŞMANLIĞI ÇALIŞTAYININ DEĞERLENDİRİLMESİ (Tokat Örneği). Milli Eğitim Dergisi, 40(187), 225-239.