It is aimed to be evaluate the “EDEP” Project according to the teachers’ views. The working group consist of 100 teachers in all grades of schools. A semi-constructed form including open ended question is used for the evaluation. “What is your opinion EDEP Project?, What kind of applications do you use while carrying out the EDEP Project?, What are their pacts of EDEP Project on you?, What are the contributions of EDEP Project on your pupils?, How can you assess the participation of the families in the Project?, What are the manners of your manager for this EDEP Project?, What are you suggestions for developing this EDEP Project? are some question included in the evaluation process. Descriptive analysis is used as a technique for analyzing the data
Araştırmada, “EDEP”in öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Çalışma grubu, Erzincan ilinde okulöncesi, ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde görev yapan 100 öğretmenden oluşmaktadır. Araştırmada veri toplama aracı olarak araştırmacılar tarafından geliştirilen, açık uçlu sorulardan oluşan yarı yapılandırılmış bir anket formu kullanılmıştır. Anket formunda; “Değerler eğitimini uyguluyor musunuz?”, “Değerler eğitiminin yararları nelerdir?”, “Değerler eğitiminde ne gibi uygulamalar yapıyorsunuz?”, “Okul idarecilerinin değerler eğitiminin uygulanmasına yönelik tutumu nasıldır? ve “Değerler eğitiminin daha etkili olması için önerileriniz nelerdir?” şeklinde sorular yer almaktadır. Verilerin analizinde, “betimsel analiz” yöntemi kullanılmıştır
Diğer ID | JA99YC67FN |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2017 |
Gönderilme Tarihi | 1 Nisan 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 6 Sayı: 2 |
MANAS Journal of Social Studies (MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi)