Yıl 2018, Cilt 7 , Sayı 4, Sayfalar 0 - 0 2018-10-01

Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması

A. Aytekin [1] , O. Kuvat [2]


Bilgisayar Mühendisliği Bölümü öğrencileri eğitimleri boyunca farklı programlama dilleri, algoritma geliştirme, veritabanı uygulamaları gibi alanlarda eğitim almaktadırlar. Bu eğitimleri için kullanacakları temel araç bilgisayardır. Bu nedenle ihtiyaçlarını giderebilecek bir bilgisayar sahibi olmak isterler. Okulda, yaşam alanında ve farklı yerlerde projeler geliştirilmesi esnasında ihtiyaç duyulduğu için taşınabilir olması nedeniyle dizüstü bilgisayarlar sıklıkla tercih edilmektedir. Birçok farklı özellikler taşıması nedeniyle dizüstü bilgisayar seçimi herkes için farklı kriterlere göre yapılmaktadır. Bu çalışmada, Balıkesir Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği öğrencilerinin dizüstü bilgisayar seçiminde kullandıkları kriterlerin önem düzeyleri, yapılan anket sonucunda Analitik Hiyerarşi Prosesi metodu kullanılarak ortaya konmuştur.
Dizüstü Bilgisayar Seçimi, Analitik Hiyerarşi Prosesi, Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri, Çok Kriterli Karar Verme
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yazar: A. Aytekin

Yazar: O. Kuvat

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 1 Ekim 2018

Bibtex @ { mjss520776, journal = {MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi}, issn = {1694-7215}, address = {Chyngyz Aytmatov Campus, 720038, Djal, Bishkek, KYRGYZSTAN}, publisher = {Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi}, year = {2018}, volume = {7}, pages = {0 - 0}, doi = {}, title = {Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması}, key = {cite}, author = {Aytekin, A. and Kuvat, O.} }
APA Aytekin, A , Kuvat, O . (2018). Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 7 (4) , 0-0 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43010/520776
MLA Aytekin, A , Kuvat, O . "Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması". MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (2018 ): 0-0 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43010/520776>
Chicago Aytekin, A , Kuvat, O . "Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması". MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (2018 ): 0-0
RIS TY - JOUR T1 - Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması AU - A. Aytekin , O. Kuvat Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - DO - T2 - MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 0 EP - 0 VL - 7 IS - 4 SN - 1694-7215- M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması %A A. Aytekin , O. Kuvat %T Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması %D 2018 %J MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi %P 1694-7215- %V 7 %N 4 %R %U
ISNAD Aytekin, A. , Kuvat, O. . "Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması". MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 / 4 (Ekim 2018): 0-0 .
AMA Aytekin A , Kuvat O . Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması. MJSS. 2018; 7(4): 0-0.
Vancouver Aytekin A , Kuvat O . Dizüstü Bilgisayar Seçiminde Değerlendirilen Kriterlerin Önem Düzeylerinin AHP ile Belirlenmesi: 1. ve 2. Sınıf Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Uygulaması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2018; 7(4): 0-0.