BibTex RIS Kaynak Göster

TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA'DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 7, - , 04.03.2014

Öz

Son yıllarda ülkemizde de süpermarketlerin sayıca hızla arttığı görülmektedir. Sadece büyük kentlerde değil, Anadolu'nun birçok kentinde tüketicilerin bu yönde tercihlerini karşılamak üzere süpermarketler, zincir mağazalar açılmaktadır. Öte yandan geleneksel alışveriş noktalan olan bakkallar da hızla pazar kaybetmektedirler. Makale, bu alanda yapılan iki araştırmanın bulguları ışığında değerlemeleri ve bakkallarla ilgili geleceğe dönük önerileri kapsamaktadır.

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 7, - , 04.03.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Cemal Yükselen Bu kişi benim

Sonyel Oflazoğlu Bu kişi benim

Esat M. Apaydın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Yükselen, C., Oflazoğlu, S., & Apaydın, E. M. (2014). TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(7).
AMA Yükselen C, Oflazoğlu S, Apaydın EM. TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. Mart 2014;4(7).
Chicago Yükselen, Cemal, Sonyel Oflazoğlu, ve Esat M. Apaydın. “TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4, sy. 7 (Mart 2014).
EndNote Yükselen C, Oflazoğlu S, Apaydın EM (01 Mart 2014) TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 7
IEEE C. Yükselen, S. Oflazoğlu, ve E. M. Apaydın, “TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME”, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 4, sy. 7, 2014.
ISNAD Yükselen, Cemal vd. “TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4/7 (Mart 2014).
JAMA Yükselen C, Oflazoğlu S, Apaydın EM. TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2014;4.
MLA Yükselen, Cemal vd. “TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 4, sy. 7, 2014.
Vancouver Yükselen C, Oflazoğlu S, Apaydın EM. TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA’DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2014;4(7).

.