APA |
Aslan, O., Göksu, V., Özel, M., Şenel Zor, T. (2016). Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(34). |
|
AMA |
Aslan O, Göksu V, Özel M, Şenel Zor T. Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. Haziran 2016;13(34). |
|
Chicago |
Aslan, Oktay, Volkan Göksu, Murat Özel, ve Tuba Şenel Zor. “Açık-Düşündürücü Ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13, sy. 34 (Haziran 2016). |
|
EndNote |
Aslan O, Göksu V, Özel M, Şenel Zor T (01 Haziran 2016) Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 34 |
|
IEEE |
O. Aslan, V. Göksu, M. Özel, ve T. Şenel Zor, “Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science”, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 13, sy. 34, 2016. |
|
ISNAD |
Aslan, Oktay vd. “Açık-Düşündürücü Ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13/34 (Haziran 2016). |
|
JAMA |
Aslan O, Göksu V, Özel M, Şenel Zor T. Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016;13. |
|
MLA |
Aslan, Oktay vd. “Açık-Düşündürücü Ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 13, sy. 34, 2016. |
|
Vancouver |
Aslan O, Göksu V, Özel M, Şenel Zor T. Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi / Impact of Explicit-Reflective and History Based Instruction on Preservice Science Teachers’ Understanding of Nature of Science. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016;13(34). |
|