BibTex RIS Kaynak Göster

Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması

Yıl 2008, Sayı: 40, 154 - 164, 01.10.2008

Öz

Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmelerin bir sonucu olarak, muhasebe eğitiminde geleneksel yöntemlerle birlikte teknolojik imkanların kullanımı önem kazanmıştır. Teknoloji kullanımı, sadece eposta, bilgisayar uygulamaları ve paket programlar ile sınırlı değildir. Muhasebe öğretim üyeleri, üniversitelerinin hazırladıkları web alanlarını kullanarak veya kendi hazırladıkları akademik kişisel web sayfaları yolu ile ders ile ilgili materyallerini öğrencilerle paylaşabilmektedir. Bu çalışmada, Türkiye’deki muhasebe öğretim üyelerinin akademik kişisel web sayfalarının muhasebe eğitiminde kullanımı bir örnek yardımı ile incelenecektir. Çalışmada, bir akademik web sayfasının içeriğinin nasıl olabileceği ortaya konulduktan sonra, Türkiye’deki muhasebe öğretim üyelerinin hazırladıkları sayfalardan örnekler verilecektir. Çalışmanın sonunda, bir örnek olarak yazarın web sayfası ve maliyet muhasebesi dersinin sayfaları tanıtılacak ve bu web sayfası ile ilgili yapılan bir anketin sonuçları özetlenecektir. Çalışma ayrıca, bir akademik web sayfasının, muhasebe öğreniminde öğrencilere nasıl faydalı olabileceği ile ilgili bazı önerileri içermektedir.

Yıl 2008, Sayı: 40, 154 - 164, 01.10.2008

Öz

As a result of the technologic developments use of technology in accounting education beside the traditional methods has become more important in recent years. Technology usage is not limited with the e-mail, computer applications or software. Accounting educators may share the course documents by using their homepages which are published on university domains or on their own addresses. This study investigates the usage of academic homepages in accounting education by the Turkish accounting educators with a case study. In the study firstly how can an academic web page be is defined. Then some examples of academic web pages prepared by the Turkish accounting educators are analyzed. Finally author’s web page, the cost accounting pages, and the results of a survey about that web page will be summarized as an example. The study also includes some suggestions about how can an academic webpage be beneficial for students in accounting education.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA22PG95CV
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ali Coşkun

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2008
Gönderilme Tarihi 1 Ekim 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Coşkun, A. (2008). Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması. The Journal of Accounting and Finance(40), 154-164.
AMA Coşkun A. Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması. The Journal of Accounting and Finance. Ekim 2008;(40):154-164.
Chicago Coşkun, Ali. “Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 40 (Ekim 2008): 154-64.
EndNote Coşkun A (01 Ekim 2008) Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması. The Journal of Accounting and Finance 40 154–164.
IEEE A. Coşkun, “Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması”, The Journal of Accounting and Finance, sy. 40, ss. 154–164, Ekim 2008.
ISNAD Coşkun, Ali. “Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması”. The Journal of Accounting and Finance 40 (Ekim 2008), 154-164.
JAMA Coşkun A. Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması. The Journal of Accounting and Finance. 2008;:154–164.
MLA Coşkun, Ali. “Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 40, 2008, ss. 154-6.
Vancouver Coşkun A. Akademik Kişisel Web Sayfalarının Muhasebe Eğitiminde Yardımcı Kaynak Olarak Kullanılması. The Journal of Accounting and Finance. 2008(40):154-6.