Bu çalışma, maliyet liderliği ve farklılaşma stratejisini tercih eden işletmelerin rekabet güçlerini maliyet hacim analizleri açısından incelemektedir. Çalışma özellikle işletmelerin mevcut stratejileriyle veya alternatif stratejilerle rekabet güçlerini nasıl sürdürebileceklerini veya artırabileceklerini açıklamayı hedeflemektedir. Buna bağlı olarak, küresel rekabet ortamında işletmelerin daha fazla rekabet gücü kazanmak için hangi stratejiyi tercih etmeleri gerektiği tartışılmaktadır.
Rekabet stratejileri firma rekabet gücü maliyet hacim analizi
This study investigates the competition power of the companies which prefer cost leadership and differentiation strategies from the point of cost volume analyses. The study particularly aims to explore how companies could maintain or improve their competition power with their present strategy or alternative strategies. Accordingly, it is argued that which strategy should be followed in order to gain more competition power in the global competiton situation.
Competition strategies corporate competition power cost volume analyses
Diğer ID | JA76YE43DB |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2006 |
Gönderilme Tarihi | 1 Nisan 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 30 |