Cihan Ertan, Akdeniz Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nden mezun olmuş, yüksek lisans ve doktora derecelerini, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Anabilim Dalı'ndan almaya hak kazanmıştır. Doktora derecesini, "Beden ve Bir Anlam Üretme Aracı Olarak Dövme"' başlıklı çalışmasıyla elde etmiştir. 2005 - 2016 yılları arasında Akdeniz Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nde Araştırma Görevlisi olarak görev yapan Ertan, 2017 Düzce Üniversite'sine geçmiş ve halen Düzce Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nde Öğretim Üyeliği yapmaktadır.
Dr. Maja Kerneža, Doçent ve Araştırmacı, Maribor Üniversitesi, Slovenya
Alan: Sloven Dili ve Edebiyatı Didaktiği
Eğitim
2020: Yüksek Lisans Derecesi, Sloven Dili Profesörü, Primorska Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi, Slovenya
2016: Bilim Doktorası, Eğitim Bilimleri Doktora Derecesi, Maribor Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Slovenya
2010: Lisans Derecesi, Sınıf Öğretmeni, Maribor Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Slovenya
İş Deneyimi
2025 – günümüz: Doçent, Maribor Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Slovenya
2019 – günümüz: Araştırmacı, Maribor Üniversitesi, Doğa Bilimleri ve Matematik Fakültesi, Slovenya
2021 – 2025: Öğretim Görevlisi, Maribor Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Slovenya
2017 – 2021: Yardımcı, Maribor Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Slovenya
2014 – 2016: Özel Bir Kurumda Araştırmacı ve Program Geliştirici
2011 – 2013: Sınıf Öğretmeni, Jože Hudales İlkokulu, Jurovski Dol, Slovenya
Ana Araştırma Alanları:
İlköğretim, edebi didaktik, okuryazarlık, çizgi romanlar, yeni okuryazarlıklar, dijital okuryazarlık, dijital öğrenme ortamları, yapay zeka, STEM eğitimi.
Araştırma Deneyimi:
Araştırma Programı: Toplum 5.0 (Endüstri 4.0) için Eksik Mesleklerin Dijital Yeniden Yapılandırılması
Proje Katılımı: DigComp PP: Özel İhtiyaçlar Alanında Dijital Yeterlilikler
Proje Katılımı: UTRINKI: Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Dijital Eğitim Dönüşümü – Öğrenciler, Sürdürülebilirlik ve Bilgisayar Bilimi
Proje Katılımı: RAČek: Anaokulları ve İlkokullarda 1. ila 5. Sınıflarda STEM Setlerinin Entegrasyonu Yoluyla Bilişimsel Düşünmenin Geliştirilmesi
Proje Katılımı: INTREF: Mülteci Çocukların Sosyokültürel Uyum Sağlaması
Proje Katılımı: Digi-School: Yenilikçi Dijital Okul Modeliyle Öğrencilerin Okul Başarısını Artırmak İçin Modüller ve Uygulamalar
Proje Katılımı: Yenilikçi Pedagoji 1:1
Proje Katılımı: E+ Valiant: Sanal İnovasyon ve Destek Ağları
Proje Katılımı: SESHOME: Engelli Öğrencilerin Evde Eğitimini Destekleme
Proje Katılımı: ECOFAR: Genç Eko-Çiftçilerin Ortak VET Müfredatı, Gelişmiş Yeterlilik Profili, Değerlendirme Standardı ve Sürdürülebilir İşbirliği Senaryoları Yoluyla Yönetim ve Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesi
Son Yayınlar:
Ljubljana Manifestosu Işığında Çocuk Edebiyatı Didaktiği: Gelişmiş Okuma ve Empati Yeteneğinin Geliştirilmesi: http://dx.doi.org/10.18690/um.ff.1.2025.13
Eğitimde Akıllı Sistemlerin Rolünü Yeniden Düşünmek: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-81261-3_24
DALL-E Aracını Kullanarak Bilim ve Mühendislik Projesi: İlkokul Öğrencilerinin İletişim Becerilerini Keşfetmek: Bir Pilot Çalışma: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-81261-3_23
INTREF Proje Çerçevesinde Mülteci Çocukların Eğitimi: http://dx.doi.org/10.33225/pec/24.82.658
Şüpheyi Kucaklamak: Eğitimde Yapay Zeka Çağında Eleştirel Düşünme: https://futurity-publishing.com/international-conference-on-science-innovations-and-global-solutions-archive