-
Nis pazarlama olarak bilinen spesifik ve giderilmemis gereksinimlere dönük
üretilmis ürünlerin pazara sunulması, son yıllarda oldukça önem kazanmıstır. Nis
pazarlama yapan isletmeler ilk bastaki küçük cirolarına ragmen bütünlesik pazarlama
aracını dogru bir biçimde kullanmaları sayesinde giderek büyümüslerdir. Hatta bazı nis
ürünler kitlesel bir ürüne dönüserek nis pazarın ötesine geçmistir. Bu pazarlama olgusu,
sinema endüstrisinin de dikkatini çekmis, “Kinky Boots-Müstehcen Çizmeler” adlı filme
konu olmustur. Bu çalısmada nis pazarlama kavramı teorik olarak incelendikten sonra, bu
olguya tanıklık eden “Kinky Boots” filmi içerik analizine tabi tutularak, akademisyenler ve
pratisyenlere yardımcı olabilecek bazı basarı ipuçlarının elde edilmesine çalısılacaktır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Mart 2015 |
Gönderilme Tarihi | 8 Mart 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 26 Sayı: 1 |
Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.